Også jeg på blogg..

Sosiale medier er i vinden. Vi er mange som får uttrykt våre egne meninger, men får etter hvert desto mindre tid til å lese og lytte til hva andre mener.

Sant eller usant – jeg er på bølgen. Kanskje det eneste spor etter en IT-utdanning for mange år siden: Jeg må prøve. Tidlig på Facebook, et par uker på Twitter, men Twitter har bare fått meg til å innse at det er vanskelig å uttrykke noe meningsfylt på så lite plass.

Så her er jeg – med en sammensausing av meninger formet av mange år i politisk aktivite, meninger som brytes i den jobben jeg har, og så en rest som er det private — selv om det i stor grad skal få lov til å forbli privat.

Én kommentar

  1. Velkommen skal du være!

    WordPress er et utmerket verktøy, prøv deg frem med bilder og slikt. Jeg kombinerer med bruk av Photobucket, men det trenger du ikke til å begynne med.

Legg igjen en kommentar

